Meest gestelde vragen

In deze vragenlijst proberen we de meest gestelde vragen te beantwoorden. Zit uw vraag er niet bij? Mail ons dan gerust uw vraag en wij proberen zo spoedig mogelijk antwoord te geven. U kunt ons uiteraard ook bellen.

Is De Woonstee hetzelfde als webshop dewoonsteeshop.nl?

De webshop en de woonwinkel de woonstee zijn 1 en dezelfde winkel. Om onderscheid te maken tussen de woonwinkel zelf en de webshop hebben we de naam iets aangepast.

Waarom is die tweedeling gemaakt tussen woonwinkel en webshop.

Omdat we online ook veel verder in Nederland klanten hebben waarbij we producten versturen. In de woonwinkel kunt u producten direct meenemen.

Waarom zou ik dan online bestellen als we het ook in de winkel kunnen kopen?

Omdat u hiermee veel tijd bespaard, u hoeft niet op pad te gaan. Hierdoor geen reiskosten heeft. Daarbij kunnen we online nog veel meer artikelen laten zien dan in onze winkel.

Heeft de webshop alle producten er op staan die leverbaar zijn?

Bijna alles staat er op. Alleen producten waar we niet achter staan of die minder hard lopen, hebben we niet op de webshop staan.

Kan ik ook meubels of accessoires bestellen die niet op de webshop staan?

Dat kan ook inderdaad. Maar dat in overleg. U kunt ons altijd een mail sturen met uw verzoek.
We hebben natuurlijk ook veel producten die op maat en in elk model of kleur kunnen gemaakt worden. Dan is het wel noodzakelijk dat u in onze woonwinkel komt aangeven wat uw wensen zijn.

Wat kunnen we verwachten van de aangegeven levertijden?

De levertijden die we vermelden zullen we altijd proberen na te komen. Indien deze af zal (gaan) wijken, stellen wij u op de hoogte hiervan. We proberen van alle accesoires alles minimaal 1 stuks op voorraad te hebben, als het product op is bestellen wij meteen bij. We krijgen wekelijks leveringen van onze Fabrikanten zoals riviera maison. We proberen dus accesoires binnen drie dagen bij u te laten bezorgen.

Hoe kunnen we afrekenen voor een bestelling?

U kunt uw betaling online overmaken op ons bankrekeningnummer. Vermeld hierbij uw naam en het artikel wat u besteld heeft. We werken er naar toe om met order nummers te gaan werken. dan krijgt u die bij uw bevestiging die u ontvangt van ons. U kunt ook betalen via IDEAL, dit is zeer veilig en betrouwbaar op uw eigen internetbankieren pagina.

Krijgen we garantie op onze aankopen?

De Woonstee en dewoonsteehop.nl leveren volgens CBW voorwaarden. Dat houdt in dat u drie jaar een afbouwende garantie heeft. Kijk voor de voorwaarden op de internetsite van het CBW.

Worden grotere meubelstukken via een transporteur verzonden?

Grotere producten proberen we zoveel mogelijk zelf te leveren. Voor verre adressen of grote hoeveelheden hebben wij een zeer betrouwbare meubeltransporteur die de goederen netjes bij u binnen aflevert.

How high are the sending costs for other countries?

For Germany and Belgium are the sending cost for decoration
5-10kg € 25,-
10-20kg € 34,-
20-30kg € 43,-

Send us an email and we can tell you the exact costs

Tell a friend

Attendeer een vriend of vriendin op de Woonstee shop.

 
Annuleer